Piulite cu auto-lock - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
2 Pagini V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
Piulite cu auto-lock, unde gasesc piulitele din capul amortizoarelor biltein B14?
Mituc
mesaj Feb 9 2011, 08:51 AM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Stie cineva unde gasesc niste piulite cu autolock? Se pare ca piulitele de pe amortizoarele mele (Bilstein B14) isi tot dau drumu pentru ca au fost desfacute de vreo 2 ori (am inlocuit flansele dupa ce am montat suspensia). Sau, stie cineva unde gasesc fix piulitele alea? Ca nu le stiu specificatiile.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 09:45 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Teaser (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acum conteaza si ce dimensiune si ce pas vrei. Dar in general sunt livrate cu rotule suspensie, amortizoare, pipa bieleta si le poti comanda de la orice magazin de piese. Aici in constanta aveam unde sa te trimit, daca vroiai cantitae industriala, iar 2-3 iti dadeam eu,

bine... 200 euro bucata, da na..., 2-3 nu se simt, pentru amici ce nu fac eu (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  09022011714.jpg ( 592.48k ) Numarul de Transferari: 15
 


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 09:47 AM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Dar se gasesc blocatoare de suruburi, o pasta care isi face treaba foarte bine, ca de exemplu suruburile ce tin partea mobila a etrierului, suruburi care se inlocuiesc la fiecare schimb al placutelor si vin in pachet cu ele. Daca te uiti atent au o pasta albastra pe ele.

Pasta aia se gaseste si in comert si e foarte eficienta


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 9 2011, 10:06 AM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Am cerut acum specificatiile de la Bilstein. Diametrul exterior e 17 cred, iar filetul e posibil sa fie M14, dar nu sint sigur.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 10:10 AM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



pai nu ai un subler pe langa tine?


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Feb 9 2011, 10:13 AM
Trimis la #6


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



In targ in vitan (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Eu de acolo mi-am luat.
Sunt indienii aia cu tot felul de suruburi si au si piulite cu insertie de plastic (banuiesc ca la aia te referi).


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 9 2011, 11:04 AM
Trimis la #7


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Rius @ Feb 9 2011, 09:10 AM) *
pai nu ai un subler pe langa tine?


O piulita are mai multe specificatii decit diametrul exterior si filetul. Am zis ca e mai bine sa le cer lor specificatiile complete, poate gasesc o piulita identica. Si-or fi facind ei singuri amortizoarele sia rcurile, dar piulitele banuiesc ca le iau de pe undeva.

A propos, cind inlocuiesc piulitele ar trebui sa am masina cu rotile in aer sau le pot stringe/inlocui cu rotile pe pamint?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 11:11 AM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Pai nu le strangi demontate in compresorul de arcuri?? mcpherson style? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Piulita are diametrul interior si pasul ca si caracteristici...


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 11:13 AM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Daca le slabesti pe masina s-ar putea sa iti iei un arc in dinti de zici ca te-ai batut cu tyson....


E knock-out din prima.....trust me


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 9 2011, 12:08 PM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



speram ca masina fiind pe roti va tine arcul apasat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Sa inteleg ca daca dau drumu la piulita risc sa-mi sara-n bot flansa cu arc cu tot. Nu-i bai, o sa le mai string inca odata pe cele care sint deja acolo ca si-au dat drumu, si le voi inlocui cind ajung la service.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Feb 9 2011, 12:10 PM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Asa stiu si eu, se masoara tija (filetul) si tot de acolo se masoara si pasul, care cel mai probabil este unul fin. Am atasat un document despre filete, in general.
O alta caracteristica ar fi duritatea materialului din care se confectioneaza piulita, unde eu as recomanda min 10.8. La hexagon de 17mm, cred ca grosimea filetului ar fi de 12 sau 14 mm.
In incheiere, sa ai grija sa nu fortezi cumva filetul cu o piulita de pas diferit, ca sa nu ai alte neplaceri.
Mergi pe piulite romanesti, dar nu negre (inox sau otel inoxidabil).
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  Filete.pdf ( 198k ) Numarul de Transferari: 4
 


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Feb 9 2011, 12:18 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



QUOTE (Mituc @ Feb 9 2011, 12:08 PM) *
Nu-i bai, o sa le mai string inca odata pe cele care sint deja acolo ca si-au dat drumu, si le voi inlocui cind ajung la service.

Mai exista o varianta, dar nu e cea mai eleganta. Cea cu contrapiulita. Adica in loc de o piulita (cea actuala), sa mai adaugi una si sa le strangi intre ele (cam cum se strang cele de reglaj pe inaltime).
Cu greutatea masinii sprijinita pe roata nu o sa sara nicio piulita. Asadar, merge sa faci operatiunea fie cu masina pe asfalt (orizontal), fie pe elevator - cu un cric lung sub butuc/disc/brat, care sa tina roata comprimata.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 12:28 PM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Alooooo.....cum dreaq sa tina arcul apasat????sunteti nebuni?????va rupeti dintii in gura


daca dai drumul la piulita axul amortizorului va cade liber fara nici o greutate...si nu mai ai cu ce sa il tragi inapoi in lacasul piulitei din rulmentul axial....va trebui sa dai ansamblul arc - amortizor jos, iar daca nu mai ai piulita centrala de fixare cand l-ai dat jos..KABOOOOM DINTII JOS


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 12:31 PM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Se poate schimba...dar nu recomand....


mai iei 2-3 insi cu tine, si daca a iese axul amortizorului din lacasul flansei, ii pui pe cei 2-3 insi sa se suie pe botul masinii sa il lase mai jos sa poti prinde iar axul in lacas....altfel nu


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Feb 9 2011, 12:42 PM
Trimis la #15


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Ceea ce spui tu, Rius, cred ca se intampla daca ai ansamblul (ex. coilovers) pe genunchi, cand forta arcului nu e contracarata de nicio alta forta, precum masa sprijinita pe roata.
Daca e montat pe masina, si presupunand ca arcul a fost comprimat cu o presa la montare (mai rar se intampla in zilele noastre), in cel mai rau caz, sare piuita si ramane in cheia tubulara, dar dintii raman la locul lor.

P.S. Tija nu cade libera, incearca cu mana sa impingi sau sa tragi o tija de amortizor, cand ai ocazia. Numai daca e super uzat amortizorul o sa cada tija, adica amortizorul e ca si cum nu ar fi (rolul lui e neglijabil, in acest caz). In schimb, se poate trage cu degetele de tija si se poate trimite catre cursa maxima (intinsa) pentru a facilita infiletarea piulitei.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 12:50 PM
Trimis la #16


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Viata bate filmul @nicky... (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) citeste mai bine ce am scris...


"si nu mai ai cu ce sa il tragi inapoi in lacasul piulitei din rulmentul axial....va trebui sa dai ansamblul arc - amortizor jos, iar daca nu mai ai piulita centrala de fixare cand l-ai dat jos..KABOOOOM DINTII JOS "



Altfel ne incingem dejli pe tastatrura de pomana


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 9 2011, 01:07 PM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Nicky @ Feb 9 2011, 11:42 AM) *
Daca e montat pe masina, si presupunand ca arcul a fost comprimat cu o presa la montare (mai rar se intampla in zilele noastre), in cel mai rau caz, sare piuita si ramane in cheia tubulara, dar dintii raman la locul lor.


CInd s-au montat coils-urile arcurile au fost comprimate cu presa. Insa asta e irelevant, daca e sa sara sare indiferent cum a fost montat, si ce spune Rius ma pune cumva in garda. String piulitele astea pe care le am acum si le schimb in service cind ajung in vreo 2 saptamini.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 9 2011, 01:09 PM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



il slabesti cat iti permite filetul, bagi blocator de filet pe sub piulita, ca e lichid in prima faza, si strangi inapoi...e cel mai simplu si eficient


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 9 2011, 01:10 PM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



N-am inteles daca ce spui tu ar trebui sa fac pentru a schimba piulita sau pentru a o stringe pe cea care e deja acolo.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Feb 9 2011, 01:26 PM
Trimis la #20


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Cred ca zice de thread locker, e un fel de lipici. Are rolul unui plastic d-ala atasat piulitei, insa functioneaza diferit, unul prin lipire de filet si altul prin presare a filetului.

Cel mai sigur e la service. Sa ne zici si noua cum s-a realizat schimbarea lor si daca exista sau nu vreun fel de tensiune in elemente.

PS Pe afara am vazut ca toti recomanda piulite noi de fiecare data cand se umbla la amortizoare.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pagini V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 21st December 2024 - 07:40 PM