Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black
Salut ,
Ma numesc Raul si sunt din Ploiesti . Astazi am primit confirmarea de la Renault, ca Megane-ul meu RS se afla pe linia de asamblare si undeva la sfarsitul lunii Mai 2012 va fi livrat catre reprezentanta Renault din Ploiesti.
Sper ca alegerea facuta sa fie una buna . Aditional am cerut scaune speciale Recaro si packet-ul de vizibilitate Xenon.
Astept opinii si pareri referitoare la aceasta masina, pro si contra . Pasul este deja facut deci putine sanse de intoarcere.
Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI
Bravo, felicitari!
Este o masina de vis din punct de vedere performante - pentru o tractiune, mai bine/corect spus, un etalon in ceea ce priveste tractiunea.
Din nou felicitari! Sper sa folosesti masina unde trebuie si cum trebuie intr-un procent cat mai mare!
--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black
Merci ZyX pentru opinie si felicitari , ma simt mult mai sigur pe mine deja. (IMG:style_emoticons/default/unsure.gif) Exista locatii sau intalniri programate saptamanal, lunar pentru cei care au o masina mai deosebita sau iesita din comun ?
Multumesc mult !
Cu stima,
Raul
Acest mesaj a fost editat de BSH: Apr 8 2012, 06:49 PM
Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI
Informatii despre intalniri gasesti pe forum... Nu sunt eu cel mai in masura sa dau indicii despre astfel de chestii. Sunt intalniri saptamanale, precum si de sezon (chiar acum baietii sunt pe undeva prin tara) asa ca, daca ai timp si dispozitie, ai cu cine sa te intalnesti!
Una peste altul, ce optiuni ai pus pe masina si ce timp ai primit pentru livrare?
--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black
Am atasat informatia de pe aviz. Dotari standard cat si optionale (mai exista varianta cu jante de 19" dar suntem in Romania am cerut pe 17" dar nu exista (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) pe modelul achizitionat am :
Echipamente standard:
4 jante din aluminiu Dark Antracite Satin� 18" A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V. Aer conditionat cu reglare automata bi-zona Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager) Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3 - 2/3 C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj) Card acces/demaraj cu functia "maini libere" Control dinamic al traiectoriei E.S.P. + sistem antipatinaj A.S.R. + control al subvirarii C.S.V. Difuzor spate tip Formula 1 Directie asistata electric Faruri cu sistem de spalare Functia "Follow me home" Geamuri electrice fata cu impuls Instrumente bord specifice Renault Sport cu afisaj analogic Imobilizator electronic codat Inchidere centralizata si demaraj cu card "maini libere" Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante Ornament esapament amplasat central Pedalier aluminiu Renault Sport Proiectoare cu halogen Radio CD MP3 4x20W Bluetooth, USB Renault Sport Dynamic Management (ESP tri-mod: normal/sport/off) Roata rezerva otel dimensiuni reduse Sasiu Renault Sport Scaun sofer cu reglare pe inaltime/lombar, scaun pasager cu reglare pe inaltime Senzori de lumina si ploaie Sistem de asistenta la parcarea spate Spatiu de depozitare inchis in cotiera fata
Tapiterie si ambianta inchisa de culoare gri carbon Tempomat si limitator de viteza Tetiere fata "noua generatie" si 3 tetiere spate reglabile pe inaltime Volan imbracat in piele Volan reglabil in inaltime si profunzime
OPTIONALE: Scaune fata sport RECARO cu reglare pe inaltime Tapiterie piele gri carbon Pack Vizibilitate (faruri cu Xenon + Retrovizoare rabatabile electric + Oglinda retrovizoare electrocrom) Vopsea nemetalizata , Negru
Cam atat ... sugestii ? inca mai pot adauga cate ceva !
Cu Stima,
Raul
Acest mesaj a fost editat de BSH: Apr 8 2012, 06:49 PM
Roti pe 17 nu poti pune pe masina pentru ca nu incap din cauza franelor, asa ca minimul pe care il poti pune este 18.
Daca nu ma insel, mai este un RS in Ploiesti. Tot negru, dar incaltat cu 19.
Legat de alte optinale, depinde ce vrei de la masina. Ai mai avut masina neagra? Te intreb pentru ca negru este o culoarea foarte greu de intretinut si la o masina cu forme (cum e si cazul RS-ului) ii ia din linii, din detalii... Altfel, vad ca din ce optiuni ai pus (exceptand scaunele) nu ai intentii sa scoti untul din ea (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Grup: Member
Postari: 105
Inregistrat pe: 31-March 12
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 3,830
Masina Personala:RS - Megane 3 - 304 CP - Black
Mi-a spus si dealer-ul ca mai este unul in Ploiesti, negru metalizat . Am pus negru mat, crezand ca va fi mai vizibil (mai greu de intertinut? de ce?). Cat depspre "unt scos", hmm nu ma re-gandesc in asa ceva . Posibil sa fac o mica scoala de racing dar fara multe implicatii. Varsta nu este una la care sa fac nebunii (30 ani) . Daca incepeam pe la 9 -10 ani si faceam performanta acum imi luam cu siguranta minim un Atom (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Eu initial am mers pe un Golg 6 GTI care impaca si varza (adica eu) si capra (adica familia, copilul) .
Imi pot tuna totusi masina la extrem, din punct de vedere financiar sunt ok, dar nu voi fi in stare sa fac decat liniute probabil (easy go , easy money), dar nu sunt genul.
Cu Stima,
Raul
Acest mesaj a fost editat de BSH: Apr 8 2012, 06:49 PM
Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI
Am inteles... Si eu sunt in aceeasi oala (varsta, familie, copil) dar am ajuns la concluzia ca nu mai vreau un compromis in ceea ce inseamna masina. Adica, ori la bal, ori la spital si asa sper ca, in cat mai scurt timp sa imi iau si eu o masina asemanatoare. Bine, fiecare cu ce-l doare si ce vrea (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Nu ma refeream la ceva asa de radical - raliu sau altele de genul. Sincer ma gandesc ca cine isi ia asa o masina stie ce poate si ce vrea de la ea (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Primul lucru care imi vine in cap cand vine vorba de Renault Sport este track-day (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Pe acolo bateam cand am spus ce am spus.
Si eu eram intre Golf Ed35 si Megane-ul RS. Pana cand, intr-o zi, am facut un mare tabel cu plusuri si minusuri din punctul meu de vedere... Si asa, pana la urma, am ajuns la Megane RS (repet, cu plusurile si minusurile lui).
Nu stiam ca pe facelift se poate pune si negru mat! O_o E prima oara cand aud asta...
Iar legat de negru... se vede praful la 1-2 ore dupa ce e proaspat spalata (si da, arata foarte bine cand e curata si neagra, in lumina orasului, noaptea mai ales) insa se vad imperfectiuni, zgarieturile mici si, repet, negru ia din forme si linii, poate si agresivitate. Aici nu ma refer la Megane ci in general, la o masina sport sau mai sport, sa zic asa.
O alta nelamurire este cea legata de jante. Stiu ca inainte de facelift existau 2 modele pe 18, dintre care unul era in 2 culori. Altfel, am vazut ca au bagat un al treilea pe facelift. Care e modelul cu care vine masina ta?
Si o curiozitate... cat a costat? Si/sau ce reducere se mai practica?
--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Jantele le gasesti pe gooagle alea standard de 18" Dark Antracite Satin� 18" (6 spite duble) .
Suma este 25,300 Euro cu TVA inclus,plus cele doua optionale cerute de mine (Recaro si Bi-Xenon) . (super rezon calitate pret) In total reducere vreo 2500 Euro total.
Cu Stima,
Raul
Acest mesaj a fost editat de BSH: Apr 8 2012, 06:50 PM
Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI
... Culoarea tine de tine si de ce vrei tu, de gust, dupa cum se vede din ultimele posturi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
Stiu ca la noi nu se putea pune gri-ul inchis, de alb stiu ca era doar o varianta, normala, nemetalizata... Si, precum am spus mai sus, mat nu era in optiuni si a fost oarecum o mare mirare pentru mine. Albastru, din punctul meu de vedere, e cea mai neinspirata culoare pentru masina.
Astfel, ce ai scris acolo este culoarea jantelor. Modelule au alta denumire... Una fiind AX-L, restul nu mai stiu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Stai linistit ca galbenul de Renaultsport este mega deosebit, este o culoare asa mai pt cunoscatori... (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) masina asta are o istorie in spate
Ai luat-o fara pachetul cu sasiu CUP si cu diferential fata? daca nu ai luat astea ar fi bine sa le adaugi.
Bafta
--------------------
http://www.eurotuning.ro Mail ::CLARION::AUDIOVOX::JL AUDIO::STINGER::CODE ALARM:: ::BELTRONICS::ESCORT::::MEGUIAR'S::LUMAR:: ::MOTUL::SPARCO::OZ::BBS::ATS:: ::JANTE SI ANVELOPE AUTO::
Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI
Vali, galbenul care se poate pune pe actualul RS nu e galbenul care il sti tu...
Acest mesaj a fost editat de Zyx: Apr 7 2012, 10:40 PM
--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI
Da, al doilea model este Keza... Cel nou nu stiu cum se numeste.
Cu sasiu Cup si diferential stiu ca mergea numai cu jante de 19...
--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.