Clio 4 rs - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
7 Pagini V  « < 3 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
Clio 4 rs
BSH
mesaj Mar 6 2013, 02:08 AM
Trimis la #81


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



CITAT(Mituc @ Mar 5 2013, 01:18 PM) *
Adevaratul upgrade ar fi fost un motor de 2 litri coborit la 1.8l + turbo. Am fi avut probabil un 220-230cp si posibilitatea liniarizarii mult mai bune a curbei de cuplu.


Si totusi tind sa cred ca 220 de cai sunt safe si pentru un motor 1.6 turbo, fara prea multa tehnologie avansata aplicata. Cred ca Honda daca si-ar pune mintea ar face un asemenea motor si care sa mearga 100.000 fara probleme.

Sunt de acord cu "there`s no replacement for displacement". Andrei de exemple e plina natura - un cal poate trage o caruta plina cu bolovani dar doi cai, la fel, doar ca le e mai usor.

Chiar ma intrebam de ce naiba nu l-au scazut pana la 1.8 + turbo. In fond au deja motor de 1.8 pe care s-au facut toate nazdravaniile din povesti si care mergea bine. Putin revizuit, adaugat ultimele "goodies" - twin-vvt, valve cu sodiu, injectie stratificata etc etc si ar fi fost , pentru un impozit identic, un motor bomba.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Mar 6 2013, 04:07 PM
Trimis la #82


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



BSH, sunt de acord cu tine cu "there`s no replacement for displacement" si nici pe Mituc nu l-am contrazis cu asta. Am zis doar ca as prefera un 2L in loc de 2,5 si am afirmat ca se poate obtine 320Cp din 2L fara probleme de fiabilitate. Referitor la 1,8 iar sunt de acord doar ca Renault s-a aliniat trendului cu 1,6. In definitiv ei nu fac masini doar de amorul artei ci pentru profit si ca sa il aiba trebuie sa respecte niste reguli nescrise adesea impuse de piata. Avand in vedere ca sunt multe reviste auto cu tampiti pe post de prezentatori care pun + la cilindree mai mica si dau minusuri pentru cine stie ce balarii reactioneaza si ei in consecinta zic eu. Este singurul mod in care le pot gasi eu scuze (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Si mie mi s-ar fi parut mai ok solutia cu 1,8 turbo plus ca a fost super experimentata de ani de zile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Mar 6 2013, 05:21 PM
Trimis la #83


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Tin sa completez ca nu Renault s-a aliniat trendului de 1.6....fiind 1,6 de pe Juke ....ci doar ca nu au avut alt motor mic performant

Nissan NISMO Juke care se livreaza si in Romania vine cu aceleasi spec ca Clio RS4.


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Mar 6 2013, 05:50 PM
Trimis la #84


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Nu stiam ca e acelasi motor ca pe NISMO. Nu au avut alt motor pentru ca au preferat sa ia ceva gata facut si testat fara sa investeasca in cercetare de la 0. Tot din motive de bani ca in general in ultima vreme. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Oricum cand ziceam de trend ma refeream la faptul ca in momentul asta toate in clasa asta vin cu 1,6 sau daca nu au anuntat un 1,6 turbo pe versiunile de top gen : corsa opc, 208 gti, hyundai pe veloster parca au anuntat un 1,6 turbo, ford focus 1,6 turbo 180 cp sau 200 si tot asa. Ma rog nu sunt toate in aceeasi clasa din ce am zis eu dar se intelege ideea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fantoma
mesaj Mar 6 2013, 06:58 PM
Trimis la #85


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 126
Inregistrat pe: 14-April 12
Membrul Nr.: 3,843
Masina Personala:Golf GTI 2.0 TFSI



Ca o paranteza...discutia asta imi aduce aminte de reclama aia infantila la noul focus 1.0 turbo: cuplul unui diesel , placerea condusului unei masini pe benzina (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )))))))

Acest mesaj a fost editat de Fantoma: Mar 6 2013, 06:58 PM


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Mar 6 2013, 07:23 PM
Trimis la #86


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



LOL, cam ai dreptate aici (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))))))))))))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wipperman
mesaj Mar 15 2013, 11:36 AM
Trimis la #87


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 196
Inregistrat pe: 30-April 11
Din: 2h from the Ring
Membrul Nr.: 1,747
Masina Personala: BMW ///M135i



Primele impresii ale celor de la Evo:

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...d_pictures.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 27 2013, 11:56 PM
Trimis la #88


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca





--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Mar 28 2013, 01:09 PM
Trimis la #89


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Mda, ca de obicei Chris Harris e o placere sa-l asculti si mi se pare printre cei mai buni la ora actuala. Dupa cum am mai zis noul clio pare a fi ca si performante la nivelul generatiei anterioare sau poate chiar mai sus desi pierde ceva la capitolul "fun factor".
Oricum parerile sunt impartite iar multi s-ar putea sa il aprecieze mai mult ca pe cel vechi.
Oricum foarte misto prezentarea, o placere (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 28 2013, 01:31 PM
Trimis la #90


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Chris Harris + popcorn + Clio = (IMG:style_emoticons/default/w00t.gif)

Am vazut si eu aseara reportajul. Sunt de acord cu ce zice el. Poate are potential masina dar totusi, de ce nu au diferentiat-o de modelele normale la caroserie nu stiu...iar acel simulator de sunet...nu mai zic nimic.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Mar 28 2013, 01:38 PM
Trimis la #91


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



tare...


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Mar 28 2013, 03:03 PM
Trimis la #92


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



E clar ca sunt si lucruri cam aiurea gen sunetul virtual si faptul ca nu are un design mai aparte dar cum zic si acolo s-ar putea sa atraga alta gama de clienti. Din pacate mai putin pe cei pasionati de sportul cu motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 28 2013, 03:35 PM
Trimis la #93


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



E probabil un trend care face producatorii de masini sa-si mute masinile de acest gen din zona de interes a entuziastilor, track day-istilor, si a taticilor cretini care trebuie sa-si ia plozii la o tura pe drumul virajat preferat lor, in zona de interes a persoanelor care pot sa cumpere aceasta masina mai usor si fara eforturi.

O masina de genul asta trebuie sa fie si fun, pentru ca daca vrei track days si vrei sa mergi si tare si sa te si distrezi atunci alegerea potrivita este megane RS care nu e foarte departe ca pret (adica, 10-12% sau ceva), sau roadstere mici cu tractiune spate. Deci s-ar putea sa fie neinteresante cele maxim 2 secunde in minus pe un circuit de 2 minute jumate daca te plictisesti dupa 5 ture.

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Mar 28 2013, 03:36 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer-de-duminic...
mesaj Mar 31 2013, 01:40 PM
Trimis la #94


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 26-April 11
Membrul Nr.: 1,689
Masina Personala:gts



nu-i problema ca e motorul de 1.6L...Zakspeed a scos 450 de cai din motorul de 1.4L, pe Ford Capri Turbo, si asta prin anii 70...in ziua de azi se poate face orice, la ce nivel a ajuns tehnologia...asa ca la 200 de cai din 1.6L, chiar nu e cazul sa se puna problema de fiabilitate...masina asta poate rezista lejer 500.000 km, dar sa fim seriosi, cine tine o masina atata timp?!

problema la noul Clio RS este designul...cand a aparut noul Clio, am zis ca na, o fi urata in poze, in realitate poate arata totusi altfel, ca asa am spus de multe masini, ca din poze par urate, dar cand le vezi "live", sunt cu totul altceva...dar aici nu e cazul: e URATA RAU, nu se poate compara cu vechiul Clio RS, ala e superb, cu aripile alea evazate...asta e, nu stiu cum sa zic, parca e o broasca raioasa...fata hidoasa, cu emblema aia luata parca de la Renault Trucks, spatele urat si el...

si pozitiile alea cu LED sunt de-a dreptul oribile...sunt prea scurte, si pozitionate aiurea...parerea mea e ca au dat-o in bara rau de tot la design...Clio R27 avea un aspect unitar, toate elementele se imbinau perfect, se completau unele pe altele, era o placere sa-l privesti...la asta noua, pe mine unul ma dor ochii cand o vad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Apr 2 2013, 01:58 AM
Trimis la #95


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



drag race clio 3 vs clio4
http://www.youtube.com/watch?v=ieNXoxYQBLk

Acest mesaj a fost editat de silvio: Apr 2 2013, 02:00 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Apr 2 2013, 10:34 AM
Trimis la #96


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



trist...
Si ma mira faptul ca i-a plecat in fata turbata, trebuia un chuckie la volanul 3-ului (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Apr 2 2013, 10:36 AM
Trimis la #97


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



launch control...prea mare totusi diferenta.Chiar sunt curios sa merg cu un 4 rs....foarte curios.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Apr 2 2013, 10:39 AM
Trimis la #98


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Eu cred ca aia alba are o problema ceva. Chiar asa o secunda diferenta intre cele doua nu cred.
Ori era unu care s-a suit pentru prima oara in clio 3 ori avea probleme masina (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Chiar asa Chuckie, daca faci vre-o aroganta si te duci intr-un test drive ceva zi si mie poate mergem impreuna (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Apr 2 2013, 10:40 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Apr 2 2013, 10:42 AM
Trimis la #99


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



15.3 este palpabil pt clio 3 rs dar..plecarea aia este in balarii (cred ca a pornit de la relanti (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) )...si daca te uiti atent a si furat startul cel cu 4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Apr 2 2013, 10:46 AM
Trimis la #100


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



Nu cred sa fie vreo problema cu clio 3 deoarece timpul pe 400m e corect. Sa vedem cum o sa fie clio 4
Startul ca startul dar cum pleaca de langa el...
Din cate se aude ar fi vorba de greutatea mai mica si puterea mai mare decat cea declarata 210-215cp stock + launch control

A aparut si clio 4 cu soft
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=590...e=1&theater

Acest mesaj a fost editat de silvio: Apr 2 2013, 10:57 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pagini V  « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 3rd January 2025 - 01:29 AM