Superchips - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
6 Pagini V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
Superchips, ECU tuning
vlad_GTI
mesaj Jun 26 2009, 03:47 AM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Ca sa revenim la subiect, eu personal sunt foarte multumit de Superchips, tatal meu are soft Superchips pe Golf 5 1.9 tdi de aprox 40.000km, iar fratele meu pe Golf GTI DSG de aproximativ 20.000km. Amandoua masinile se comporta exemplar, si la amandoua pot sa zic ca s-a schimbat total felul in care merg ( si ca sa dau un exemplu cu golful GTI stock doar cu soft am avut un timp de 14.1 sec pe 400 cronometrat cu foto-celule)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jun 26 2009, 08:54 AM
Trimis la #22


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



CITAT(Mituc @ May 18 2009, 11:45 PM) *
Master tuner face orice, insa datorita faptului ca tot ce fac ei e custom e posibil sa mai apara si un mic procent de nefericiti cu diverse neplaceri (pistoane pocnite, turbine flenduri, etc).
O varianta precum superchips, dimsport, etc care aduc softurile pentru ECU de la tuneri care testeaza intens cam tot ce fac e o investitie mult mai safe pentru moment, cind probabil nu ai de gind sa te bagi si la hardware.

Parerea mea e ca diferenta de la 0.9bar la 1.2bar e mare. Ar fi bine sa nu treci de 1.1. Ar fi ok 1.3bar daca inlocuiesti intercoolerul cu unul mai mare si care raceste mai bine, insa care implicit va avea o cadere de presiune mai mare o idee decit cel stock. Cel stock are probabil o cadere de vreo 0.1bar, daca iei unul care raceste mai bine dar care va avea o cadere de 0.2bar vei avea un turbo lag mai marisor dar dupa ce face boost... va fi nasol pentru cei din jur.


(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) da ai mare dreptate


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuV
mesaj Jun 30 2009, 05:03 PM
Trimis la #23


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 183
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 151
Masina Personala:BMW E92 335i



Eu am fost a treia masina cu Superchips din Romania. Am soft-ul de un an de zile, Stage1+. Pina acum nu am avut absolut nici o problema si ma felicit si acum de alegera facuta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 15 2009, 02:29 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



si eu am superchips si sunt foarte multumit.
in curand pun superchips si pe mini, iar pe golf vreau sa trec la stage 2 (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Testosul
mesaj Jul 16 2009, 09:45 AM
Trimis la #25


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 28
Masina Personala:Ford Focus RS



Am Superchips Stage 1+ pe Cupra de aproximativ 3000km. Pot spune ca sunt foarte multumit de soft, oana acum nu a dat nici un fel de eroare, nu am avut nici un fel de probleme cu masina. Este clar ca acum cere sa respire mai bine (un intercooler mai mare si o admisie directa), insa pot spune ca este racheta.
Iar modul in care Nadir si Adrian isi trateaza clientii a contat foarte mult pentru mine. Highly recommended!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Jul 16 2009, 02:26 PM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



CITAT(alexandru @ Jul 15 2009, 02:29 PM) *
si eu am superchips si sunt foarte multumit.
in curand pun superchips si pe mini, iar pe golf vreau sa trec la stage 2 (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


Daca pui pe Mini soft, pune si o fulie mai mica la compresor si impreuna cu softul Superchips va avea +200 caluti. O sa fie o mica BOMBA (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 16 2009, 04:29 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



pai pun si fulia, ca fara ea nu fac nimic (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Aug 31 2009, 02:08 AM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Un Renault Megane RS F1 Team R26 cu soft Superchips si filtru de aer BMC DIA, masurat pe dyno la Cluj:
206.2 cai putere la roata
262.1 cai putere estimati la motor
375.2 Nm
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  b_98_erj_10.jpg ( 127.51k ) Numarul de Transferari: 39
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Aug 31 2009, 10:19 AM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ff tare bravo !! ce bine ca nu mai e doar un singur tuner pt masina asta. mai mult=> concurenta mai mare=> performanta mai mare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 31 2009, 10:26 AM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



eu revin cu problema mea la cap . 26-27% pierdere la un FWD e imposibil . poate imi explica si mie cineva cum se paote . un STI stock pune jos un 210-220 in functie de dyno. inseamna in jur de 25% pierdere si e AWD.
cum se poate ca la un FWD Sa ai pierdere mai mare ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Aug 31 2009, 05:10 PM
Trimis la #31


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



CITAT(George @ Aug 31 2009, 10:26 AM) *
eu revin cu problema mea la cap . 26-27% pierdere la un FWD e imposibil . poate imi explica si mie cineva cum se paote . un STI stock pune jos un 210-220 in functie de dyno. inseamna in jur de 25% pierdere si e AWD.
cum se poate ca la un FWD Sa ai pierdere mai mare ...

Pai de unde stii tu ca pierderea la STI e de 25%? Dyno pe care ai pus STI-ul ce fel de dyno e? iti estimeaza caii la motor? Cum ii estimeaza? Cat a dat estimarea de la motor?


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Aug 31 2009, 05:21 PM
Trimis la #32


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Toate masuratorile pe standuri se fac la roata. Restul sunt simple estimari, pierderile in transmisii diferind de la un model de masina la alta.
Stiind puterea la motor pe care o da fabricantul ( presupunind ca e corect ), masori la roti si vezi cit ar fi pierderea. Oricum sunt multe variabile la orice stand, incepind de la presiunea in anvelope, stringerea in chingi, etc....... Daca vrei sa stii corect puterea la motor, il dai jos si-l pui pe stand de motor.
In general, la 4x4 pierderile sunt in jur de 20-25%, la transmisia fata in jur de 10%, si la transmisia spate 10-15%. Evident nu sunt batute-n cuie, dar p-acolo pe undeva.

l.e.
In final, puterea de care dispunem la o masina e cea de la roata. Cea de la motor chiar nu conteaza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Aug 31 2009, 05:31 PM
Trimis la #33


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Bravo, Relu, ai punctat corect.
Numai ca nu stiu cine are suficient de mult timp liber ca sa se incurce cu Engine Dyno, mai apoi cu Rolling Road Dyno si sa compare rezultatele.
Dupa cum spune graficul dat de SPD Cluj (Mr. Kokozula), este "estimated flywheel power". De-aia se numeste estimare, pentru ca nu e exacta.

Pe de alta parte, echipa tehnica a VW sustine ca pierderile ar fi de 15% pentru masinile lor FWD.
Chestia e ca noi toti ar trebui sa ne referim strict la WHP, care sunt usor de aflat si unde nu mai intervin prea multe variabile.

Pentru pasionati - vizitati si pagina aceasta (inclusiv cele prezentate in josul paginii).


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Aug 31 2009, 05:39 PM
Trimis la #34


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



SI eu stiu ca 12-15 % se pierde pe FWD. Oricum felicitari pentru masina. SUnt curios cum sta cu ale noastre (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Oricum 375 NM , superb (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 31 2009, 08:57 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



QUOTE (kokozula @ Aug 31 2009, 05:10 PM) *
Pai de unde stii tu ca pierderea la STI e de 25%? Dyno pe care ai pus STI-ul ce fel de dyno e? iti estimeaza caii la motor? Cum ii estimeaza? Cat a dat estimarea de la motor?

cum a zis relu. se ia una bucata masina stock si se masoara puterea la roata . la sti ul meu stock stiu ca in functie de dyno scoate un 210-220 la roate. adica in jur de 20-25% pierdere. asta e un AWD.
in rest tot ce zice Relu am mai punctat si eu si sunt de acord cu el .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Sep 8 2009, 12:32 AM
Trimis la #36


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



relu are dreptate. din pacate nu stiu la subaru, dar dau 2 exemple:

golf 5 2.0 TDI 4motion, 140 de cai declarati, 110 la roata, pt ca nu e un 4x4 veritabil, pierderea e putin mai mica, dar nu cat la un FWD.

X3 3.0sd, 286 de cai declarati, 225 la roata.

masuratori efectuate de altii, nu pe masinile mele, dar cam pe acolo se invart. insa nu va bazati pe valorile absolute in putere, intr-un versus conteaza multe altele, nemasurabile pe dyno. mai e si raportul greutate/putere, cum o pune jos etc, o multime de factori care se uita adesea. plus ca trebuie inteles pt ce e facuta o masina, drag sau track. nu se pot compara. atentie ca si hartile difera.

on topic. am avut superchips pe golf, mergea de rupea.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Sep 8 2009, 11:14 AM
Trimis la #37


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Pai mah ... stati un pic ca eu nu mai inteleg nimik. Voi va luati dupa puterea masurata la roata si comparati cu puterea declarata de fabricant la volanta? Puterea declarata de fabricant la volanta nu intotdeauna coincide cu puterea pe care o are motorul. Sau, ma rog, coincide, dar poate unele motoare sunt masurate fara cureaua de la alternator, sau fara clima, sau mai stiu eu cum.

Uite, Audi A3 1.8 turbo, 150 de cai declarati de catre fabricant, stock, cai estimati la motor sunt 153, cai la roata sunt 121, deci pierdere de cam 25% (grafic atasat)
Seat Leon 1.6 16v stock, 105 cai declarati de catre fabricant, doar cu finala schimbata si cu roti mai mari, 79 de cai la roata si 101 estimati la motor, deci pierdere de vreo 28% (grafic atasat). (grafic atasat)
Chevrolet Corvette z06 cu 405 cai declarati de catre fabricant, stock, a dat 318 cai la roata si estimati la motor 399, deci pierdere de vreo 26% (grafic atasat)

Exemplele pot contiua ...
Chestia asta cu 10% pierderi la 2WD... sincer.. .nu o cred.

Daca e sa continuam ideea, Bmw 525D cu 165 cai declarati de catre fabricant, a dat 144 de cai la roata.. deci cu pierdere de 15% ajungem la 165...
Toyota avensis 4d4, 126 declarati de catre fabricant a dat 90 de cai la roata...

Socotiti voi cam ce pierdere este... fiindca toate aceste masini sunt masini nemodificate.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  octi_audi1.jpg ( 163.92k ) Numarul de Transferari: 10
Fisier Atasat  cj_88_gil_1.jpg ( 151k ) Numarul de Transferari: 5
Fisier Atasat  4vmc699_1.jpg ( 170.05k ) Numarul de Transferari: 5
 


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Relu
mesaj Sep 8 2009, 11:25 AM
Trimis la #38


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 101
Inregistrat pe: 13-June 09
Membrul Nr.: 101
Masina Personala:Fiesta MK7 Ecoboost



Asta era si ideea. Caii la motor nu spun mare lucru si nu pot fi masurati decit daca dai motorul jos. Caii de care beneficiezi sunt cei de la roata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Sep 8 2009, 10:37 PM
Trimis la #39


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



deja numai vb de superchips


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Sep 9 2009, 01:40 AM
Trimis la #40


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Corect, roby_zet. Daca e cazul vom muta mesajele care n-au legatura cu Superchips pe un topic de dezbatut cat/cum/de ce se pierde puterea la diferite tipuri de masini.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pagini V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 21st December 2024 - 04:43 PM