Coilovers (coilover suspension) - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
6 Pagini V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
Coilovers (coilover suspension), High Performace Suspension
Mituc
mesaj Feb 15 2011, 10:37 AM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Se gasesc o droaie. Se pot face si combinatii de arcuri mai scurte si amortizoare. Insa toate cresc stabilitatea prin cresterea rigiditatii, nu neaparat prin designul amortizorului sau a ansamblului arc+amortizor cum face bilstein. De exemplu as fi putut pune arcuri mai scurte cu 2-3cm (si as ajunge cu masina mai jos decit e acum) si sa pun niste bare stabilizatoare mai rigide. Ar fi iesit din prima un go-kart, insa eu as fi fost singurul fericit si doar in vreo 20% din timp, in rest prin denivelarile din oras ar fi fost un calvar.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 15 2011, 10:46 AM
Trimis la #42


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Ideea era daca tot vrei sa schimbi bilstein-urile de ce nu alegi o firma mai buna decat fk sau gaz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Car-Setup
mesaj Feb 15 2011, 10:57 AM
Trimis la #43


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 13-February 11
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 995
Masina Personala:Subaru Boxer 2.0



CITAT(Mituc @ Feb 15 2011, 10:09 AM) *
Daca-mi poti recomanda niste astfel de garnituri (pe care vad ca tu le numesti top-mount bush, le-am mai vazut numite upper strut bush) as fi recunoscator.


Sa iti traiasca ocupantul scaunului scoica (cel mai probabil marca Chicco sau similar, insa poate va fi Sparco sau similar intr-o zi, daca o sa se indragosteasca de conducerea sportiva sau racing).

Nu am inteles exact marca si modelul masinii tale, insa am gasit cateva accesorii de acest tip, upper mounts care se aplica unui numar mare de modele de masini. Recomandarea noastra este sa redactezi un mail (template) pe care sa il trimiti catre 2-3 firme care produc astfel de accesorii. O alta recomandare ar fi sa incerci sa gasesti adjustable upper top mounts (reglabile - vei putea modifica unghiul de fuga-caster si vei avea o plaja mai larga de reglaj si pentru cel de cadere-camber).

Firme precum D2 Racing, VAG Venom Motorsport, XYZ Suspension etc comercializeaza aceste produse. Da-le un semn prin email si cere-le recomandari sau alternative (daca ei nu fabrica sau nu comercializeaza, poate stiu pe altcineva care iti poate rezolva problema).

Solutia problemelor tale este cel mai probabil sa o gasesti la producatorii de suspensii aftermarket, cu atat mai mult cu cat dimensiunile pieselor (interioare, exterioare) sunt aceleasi cu cele OEM, difera doar materialele si posibilitatile de reglaj.


--------------------
www.car-setup.com / info@car-setup.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 15 2011, 05:31 PM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Car-Setup @ Feb 15 2011, 09:57 AM) *
Sa iti traiasca ocupantul scaunului scoica (cel mai probabil marca Chicco sau similar, insa poate va fi Sparco sau similar intr-o zi, daca o sa se indragosteasca de conducerea sportiva sau racing).


Merci! (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Acum scoica e maxi-cosi, in maxim o luna ii voi pune scaunul Britax (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

CITAT(Car-Setup @ Feb 15 2011, 09:57 AM) *
Nu am inteles exact marca si modelul masinii tale, insa am gasit cateva accesorii de acest tip, upper mounts care se aplica unui numar mare de modele de masini. Recomandarea noastra este sa redactezi un mail (template) pe care sa il trimiti catre 2-3 firme care produc astfel de accesorii. O alta recomandare ar fi sa incerci sa gasesti adjustable upper top mounts (reglabile - vei putea modifica unghiul de fuga-caster si vei avea o plaja mai larga de reglaj si pentru cel de cadere-camber).


Masina e mazda 3 (mps), nu am gasit mai nimic in materie de bucse si garnituri. Majoritatea producatorilor de piese aftermarket sint in state si de acolo am luat suporti motor, bielete ajustabile pentru bara stabilizatoare si alte nimicuri. Abia de curind se pare ca si cei de la powerflex au inceput sa aiba diverse garnituri. Prin toamna i-am sunat in legatura cu niste garnituri pentru bara stabilizatoare si aveau doar pentru focus ST (care era posibil sa mearga si la mine, dar se pare ca nu), si acum vad ca le-au introdus in lista (e doar un exemplu).

Vad eu ce fac... le mai schimb odata pe astea pe astea asta este. La suspensia stock nu ma mai intorc, la viteze mici era groaznica, la viteze mari era aiurea.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Aug 12 2011, 11:40 AM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



In 2 saptamini imi voi schimba suspensia (din nou). Cum kitul de suspensie va ajunge la mine saptamina viitoare ma intereseaza sa stiu cu ce fel de spray siliconic sa dau pe suprafetele cromate ale amortizoarelor si de unde sa-l cumpar.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Aug 12 2011, 01:04 PM
Trimis la #46


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Te referi la asa ceva?
Zi-mi si mie te rog la ce ajuta daca le sprayezi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Aug 12 2011, 02:25 PM
Trimis la #47


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Da, ceva de genul asta.
La ce ajuta: pistonul nu se mai freaca pe uscat, praful si alte mizerii nu mai ramin asa usor acolo, etc.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Aug 12 2011, 05:53 PM
Trimis la #48


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Spuneti`mi si mie unde as putea gasi asa ceva si cam ce preturi au. Multumesc !


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adyp2003
mesaj Aug 12 2011, 06:19 PM
Trimis la #49


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 214
Inregistrat pe: 19-June 09
Membrul Nr.: 122
Masina Personala:MkV GTI



Scuze pentru deturnare in mod repetat... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Oare nu exista niste burdufuri de plastic/cauciuc pentru coilovers?
Sa le faci coafura mereu cu fixativ nu prea imi surade.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Aug 12 2011, 09:46 PM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



CITAT(BSH @ Aug 12 2011, 05:53 PM) *
Spuneti`mi si mie unde as putea gasi asa ceva si cam ce preturi au. Multumesc !


La ECS? (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Aug 12 2011, 10:08 PM
Trimis la #51


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(adyp2003 @ Aug 12 2011, 06:19 PM) *
Oare nu exista niste burdufuri de plastic/cauciuc pentru coilovers?
Sa le faci coafura mereu cu fixativ nu prea imi surade.


Unele vin deja cu asa ceva (de exemplu cele de la bilstein). Insa eu m-am trezit cu acel burduf ba plutind pe arc, ba stind strimb si batind in amortizor, ba una-alta.
Eu spray-ul cu silicon il vreau preventiv. Il voi folosi la instalare si dupa aia doar cind va fi nevoie, de 2-3 ori pe an (cel putin la intrarea in anotimpul rece si la iesire, si inca odata vara probabil). Ideea e sa nu se frece garniturile alea ale pistoanelor pe uscat, daca dai peste niste amortizoare la care suprafata cromata e mai de proasta calitate te trezesti cu ea inegrita, uzata, etc, si dupa aia apr sunetele si problemele (mie mi-au aparut dupa aproximativ o luna jumate).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoSonic
mesaj Aug 13 2011, 12:37 PM
Trimis la #52


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 306
Inregistrat pe: 5-March 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 566
Masina Personala:VW Polo 9n3 GTI



Bun pontul cu spray-ul asta (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ca mie mi-au venit amortizoarele fara protectiile alea de cauciuc - ca cica se refolosesc cele originale, care habar n-am in ce stare sunt.
Direct pe site la FK vad ca e 6.4 euro. http://www.fk-automotive.de/Gewindefahrwer...&ci=47-3500
doar ca transportul e vreo 16euro. Dar parca erau ceva importatori fk si pe la noi.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Aug 13 2011, 09:34 PM
Trimis la #53


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



O sa folosesc un spray siliconic special pentru metale de la orice magazin care vinde asa ceva. E bun oricare pentru lubrefiere si protectie. Ei, asta de la FK poate mai are cite ceva in compozitie, insa la 14.99EUR transportul de pe fk-shop mi se pare aiurea si nu-l voi cumpara doar din principiu. L-am gasit in US la 9$/spray si cu tto cu tva si transport ies mai ieftin puti decit daca l-as lua de la englezi sau nemti.
fk-shop astia cred ca lucreaza cu posta nationala indiana si de fapt pina la destinatie face inconjorul globuilui, altfel nu-mi explic sincer.

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Aug 13 2011, 09:37 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Aug 22 2011, 01:38 PM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ok, am gasit 2 feluri de spray siliconic: unul de la Sonax recomandat pentru metal, lemn, dar nu si cauciuc, si unul de la ... am uitat cum le zice, ceva cu bike in coada si nu-s berkelbike, care e recomandat pentru cauciuc, chiar si mocheta, etc.
Pe care sa-l iau? L-as fi luat pe cel de la Sonax insa pentru ca ar contine si ulei mineral mi-e teama sa nu afecteze garnitura de cauciuc sau ce-o fi la pistonul amortizorului. E ok uleiul mineral pentru cauciuc?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Aug 22 2011, 02:32 PM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



testarea spray-ului pe o bucata de cauciuc e relevanta .... Acum nu stiu daca pretul de achizitie influenteaza testul (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Aug 22 2011, 04:09 PM
Trimis la #56


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Uleiurile minerale nu ataca cauciucul DE OBICEI...durex ne`a demonstrat asta daaar ! daca este cauciuc siliconic de exemplu atunci ai o problema. Daca are benzeni, tolueni, esteri e nasol.

Mai jos sunt cateva tipuri de cauciuc cu compatibilitatile lor:

  • Perbunan® (Bayer AG)
  • Chemigum® (Goodyear)
  • Europrene N® (Enichem)
  • Nipol N® (Nippon Zeon)
Chemical resistance to:
  • aliphatic hydrocarbons (propane, butane, petroleum oil, mineral oil and grease, Diesel fuel, fuel oils)
---------------------------------------------------------

  • Neoprene® (DuPont)
  • Baypren® (Bayer AG)
Chemical resistance to:
  • mineral oil on paraffin base with low DVI;
---------------------------------------------------------

  • Buna EP® (Chem. Werke Hüls)
  • Keltan® (DSM)
  • Dutral® (Montecatini)
  • Nordel® (DuPont)
  • Vistalon® (Enjay Chemical)
Not compatible with:
  • mineral oil products (oils, greases and fuels).
---------------------------------------------------------

  • Viton® (DuPont)
  • Fluorel® (Dyneon)
  • Tecnoflon® (Ausimont)
  • Dai-el® (Daikon)
Chemical resistance to:
  • mineral oil and grease, low swelling in ASTM oils no. 1 through 3;
---------------------------------------------------------

Silastic® (Dow Corning)hemical resistance to: same as for MVQ, additionally compatible with:
  • aromatic mineral oils (e.g. ASTM oil no. 3);
---------------------------------------------------------

Urepan® (Bayer AG)Chemical resistance to:
  • mineral oil and grease (particular additives can produce chemical attack upon the compound);
---------------------------------------------------------
  • Silopren® (Bayer AG)
  • Silastic® (Dow Corning STI)
  • Elastosil® (Wacker)
Not compatible with:
  • aromatic mineral oil;

---------------------------------------------------------
  • Intol® (Enichem)
  • Polysar S® (Bayer AG)
Not compatible with:
  • mineral oil and grease fuels;

Deci dupa cum vezi posibilitati sunt multe. Acum, singura chestie care ramane de facut e sa faci un mic test pe o suprafata mica sa vezi ce se intampla sau pur si simplu sa afli ce tip de cauciuc este. Bafta !


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Aug 23 2011, 01:03 AM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Cel de la sonax cica ar fi bun si pentru cauciuc asa ca l-am luat: http://www.sonax.com/Car-Care/Products/Tec...-Silicone-spray . A fost 25RON sau ceva.

Nu am cum sa testez pe o bucata de cauciuc pentru ca nu intentionez sa demontez amortizorul doar ca sa-i scarman garniturile (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Insa banuiesc ca acel material e rezistent la astfel de minuni doar pentru simplul fapt ca poa' sa-ti ajunga chestii de pe sosea. Deocamdata voi improsca doar in protectiile de praf care is cam de 2ROL la bilstein (prea scurte).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riptor
mesaj Jun 23 2012, 12:56 PM
Trimis la #58


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 380
Inregistrat pe: 11-November 09
Din: balta alba
Membrul Nr.: 442
Masina Personala:renaultsport clio 182



Am un singur sfat pt posesorii de coilover:
Daca intentionati sa coborati masina sesizabil aveti grija sa verificati cursa disponibila ramasa pe amortizoare.
Eu am avut surpriza sa vad ca avand masina lasata doar 30 mm nu imi ramanea decat aprox 20 mm ramasi de cursa, practic la o mica denivelare partea de sus la amortizoarele fata imi atingea pe tampoanele de cauciuc de pe tija, deci cursa prea mica.
Cu alte cuvinte, daca mai lasam masina inca 20 mm ramaneam fara cursa.
A trebuit sa scurtez tampoanele
Sunt convins ca multi isi lasa masinile si zic "wow ce rigida e suspensia mea" fara sa isi dea seama ca de fapt ei merg pe tampoane


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jun 23 2012, 04:18 PM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



De obicei asta se intimpla la seturile de coilovers ieftine la care producatorul pentru a putea mentine un pret "competitiv" nu a mai facut deloc R&D la altceva. Si ai dreptate. Cind vezi la diverse seturi posibilitaeta reglarii pe 0-80mm deja e clar.

SI ca sa-mi raspund la postul meu anterior, intre timp am schimbat Bilstein-urile B14 cu alt set de B14 insa revizuit. Era o mica problema de design, desi diferenta dintre vechile amortizoare si cele noi e infima si greu sesizabila (pe fata au acelasi cod dar cilindrul e mai lung cu 1mm desi masurat cu totul e la fel, pe spate au coduri diferite dar par identice la exterior) se pare ca diferentele reale sint totusi foarte mari. Adio rulmenti sparti (i-am schimbat dupa vreo 10 luni ca mi se parea mie ceva, dar ei erau ok) si adio frustrari. Bilstein FTW!

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Jun 23 2012, 04:19 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Dec 29 2012, 03:22 PM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Vreau sa imi schimb si eu suspensia. Nu vreau una performanta ca nu o sa ma duc pe circuit, vreau o suspensie sa aibe aproximativ aceeasi calitate cu cea OEM dar vreau sa fie reglabila pe inaltime ca sa o pot rigica iarna si vara sa o cobor. Idei?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pagini V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 21st December 2024 - 07:16 PM